Принципи ефективного планування для досягнення успіху 


Звичайно, ви можете докладати величезних зусиль, багато працювати, щоб домогтися потрібного результату. Але без свідомого планування вашого успіху дорога до намічених цілей може затягнутися на довго або взагалі завести вас в глухий кут. Щоб цього не сталося - використовуйте перевірені та ефективні поради, про які мова піде нижче.

1. Використовуйте принцип пріоритетів
Перше правило - використовуйте принцип пріоритетів. Розмежовуйте всі майбутні на день справи на категорії за ступенем важливості - важливі, середньо важливі і мало важливі справи. Починайте свій день з виконання важливих завдань, потім переходите до менш важливих і так далі. Так уже ми влаштовані, що, роблячи звичні справи, ми не прогресуємо і рідко просуваємося вперед. Звичними, швидше за все, є мало важливі завдання. І навпаки, виконуючи не звично і, як правило, не бажані справи, ми здатні дуже сильно зробити крок вперед. Пам'ятайте, що працювати багато - це ще не значить працювати продуктивно!
2. Складайте список завдань на папері
Наступне правило планування полягає в складанні списку необхідних завдань на кожен день. Не лягайте спати, поки ви не розписали весь наступний день - нехай це стане для вас звичкою. Інакше завтрашній день пройде непомітно, а ви не встигнете зробити нічого, що наблизило б вас до успіху.
Цей принцип часто використовують менеджери великих компаній, коли потрібна організація корпоративних банкетів. І вони крім того, вони радять - майте загальний план - розклад на наступний рік, півроку, місяць і тиждень. Для планування справ використовуйте щоденник. Не пошкодуйте грошей і купіть хороший, якісний щоденник, нехай і дорогий. Важливо, щоб він подобався і підходив вам. Все, що не записано на папері - втрачено назавжди! Факт полягає в тому, що, якщо ви не записали ідею, яка з'явилася, на папері, а залишили її в голові, то вона, напевно, буде забута.
3. Делегуйте
Намагайтеся, по можливості, делегувати все, що тільки можна. У житті дуже багато не потрібних справ або справ, у яких ви не є експертом. За всім і не встежити, всього не встигнути! Тому використовуйте принцип делегування рутинних завдань. Якщо чогось ви не вмієте - не витрачайте на це час - доручіть це питання людині, яка в ньому розбирається.
Згадайте Генрі Форда, який оточував себе тільки професіоналами в різних сферах життя. Форд використав досвід і навички інших людей, що не заважало йому створювати приголомшливі автомобілі. Виконуйте тільки ті справи, в яких вас не замінити.
4. Встановіть термін
Дотримуйтесь закону Паркінсона, згідно з яким, виконання якого-небудь завдання розтягується на ту кількість часу, який йому було відведено при плануванні. Тому, встановлення крайніх термінів для кожної справи має стати для вас обов'язковим!
 Уявіть, що ніби-то для вас ці рамки поставив інший чоловік. Бачте, свобода в часі і можливостях здатна вбивати творчість, а обмеження волі творить чудеса - воно стимулює творчість. І, якщо ваша мета дійсно важлива - вона буде неодмінно досягнута.

Все запланувати і передбачити, звичайно ж, неможливо і дорога до успіху буде йти зигзагоподібно. Поради, якими я поділився вище, допоможуть вам у якнайшвидшому досягненні ваших цілей! 

Поділитися посиланням!

© Copyright 2018 Mobirise - всі права захищені

Create a free website - Get more